Održavanje BusinessWise-a
Podrška svojim korisnicima je ključni deo koji naglašava prednost
BusinessWise-a nad konkurentskim programskim
paketima. Naša kompanija je na toj činjenici zasnovala skoro
celokupnu poslovnu strategiju, koja će ovde biti prezentirana.
Podrška podrazumeva dve delatnosti:
Podrška u održavanju ima dva vida:
što se tiče podrške konsaltinga ona obuhvata:
- konsalting u vezi protoka dokumentacije (ekonomski
inženjering);
- konsalting oko izbora hardvera;
- konsalting oko izbora softvera;
- konsalting oko izbora mrežnog softvera i hardvera i
- konsalting iz domena računovodstva.
Obe delatnosti u osnovi imaju istu ideju koja korisniku
obezbeđuje potpunu relaksaciju od problematike koju rešava BusinessWise,
prenoseći taj teret na našu kompaniju. Ovakav koncept omogućava da
se korisnicima BusinessWise-a omogući,
neprekidan, nesmetan, stručan i visokokvalitetan servis iz ovog
domena tako da se naši korisnici mogu u potpunosti posvetiti
svojim poslovima.
Podrška u održavanju
Održavanjem se bavi posebna služba u našoj kompaniji. Ovde se
prvenstveno misli na novootvoreni servis računara i opreme, koji
pored osnovne funkcije servisa povremeno još vrši poslove koje nisu
iz ovog domena. Pod ovim se misli na izvođenje radova kod kupca u
slučaju kabliranja mreže i otklanjanja kvarova na računarskoj mreži
kod kupca.
Pored osnovnog vida održavanja BusinessWise, podrška kupcima u
održavanju njihove opreme i sistemsko/aplikativnog softvera je od
velike važnosti za naše kupce. Otpočinjanjem poslovne saradnje sa
nama kupac dobija celokupnu podršku, tako da ne mora sebe da dovodi
u dilemu za sve vrste poslova koje se tiču informacione tehnologije.
što se tiče BusinessWise u osnovi postoje dva vida održavanja:
Garantni rok za BusinessWise softver traje 12 meseci od dana
kupovine. Nakon tog perioda nastupa vangarantni rok. Obaveze u
garantnom i vangarantnom roku, koje ima naša kompanija prema svojim
kupcima, se razlikuju samo u vangarantnom roku i zavise od načina
održavanja u tom periodu.
Osnova sistema održavanja je da kupac BusinessWise softvera, osim
zakonskih implementacija u softveru, dobije i najnoviju verziju
BusinessWise softvera koja sadrži sva, do tada, ugrađena tehnološka
poboljšanja i ispravke uočenih greški. Ovo u mnogome
pojednostavljuje i pojevtinjuje ceo BusinessWise jer se uvek radi
samo na trenutnoj verziji softvera, što doprinosi da se izmene
implementiraju veoma brzo.